wtorek, 14 kwietnia 2015

Witamy wiosnę!




Witam, witam! Dzisiejszy post będzie trochę odbiegał od książkowych tematów ale myślę, że Wam się spodoba :) 


Na początek powiem o konkursie, w którym postanowiłam wziąć udział. Jest to konkurs fotograficzny, a polega na zrobieniu max. 3 zdjęć typowo wiosennych. Więcej informacji możecie znaleźć na blogu Marty po kliknięciu w baner na pasku bocznym. Serdecznie zapraszam!

A teraz przejdźmy do rzeczy..
Kto już robił wiosenne porządki? Tylko żartowałam, nie lubię takich rzeczy. Ale ze względu na to, że po egzaminach będę miała coraz więcej czasu, postanowiłam poszperać w internecie i znaleźć coś co pomoże mi trochę uporządkować sprawy blogowe, m.in. wygląd itd. Mam nadzieję, że mi się to uda. Miłej wiooosny za oknem! :)

2 komentarze :

  1. Cześć, chciałam zaprosić Cię do wzięcia udziału w książkowym rozdaniu organizowanym u mnie na blogu. Do wygrania: "Gra o tron" George'a Martina, "Love, Rosie" Cecelii Ahern oraz "Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn. :)

    http://www.zapisanemarginesy.pl/2015/04/ksiazkowe-rozdanie-edycja-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością wezmę udział, może uda się coś wygrać a potem recenzja na blogu.. ^.^

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.