niedziela, 2 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #2 #3



Liebster Blog Award. Już kiedyś miałam przyjemność odpowiedzenia na nominację, dzisiaj mam dla Was odpowiedzi na dwie kolejne. Bardzo dziękuję za nominację Carpe books Zaczytana Karolina


Pytania od Carpe books: 1. Do uniwersum jakiej książki/serii chciałabyś się przenieść? 
Myślę, że najbardziej chciałabym się przenieść do Akademii Wampirów.. :D Poznać Dymitra i Rose. Adriana.. byłoby cudownie.

2. Jakiej muzyki słuchasz? Masz ulubionych wykonawców? 
Słucham bardzo różnej muzyki, po prostu tego co akurat wpadnie mi w ucho. Dlatego często mam problem ze znalezieniem konkretnej piosenki w sieci kiedy usłyszę ją radiu. Jeśli chodzi o wykonawców to aktualnie jestem na etapie fascynacji Adamem Lambertem (tak, wiem, wszyscy tego słuchają ale jakoś nie mogłam się oprzeć, choć próbowałam!), Sarsy Markiewicz oraz takich zespołów jak Little Mix, Power of Trinity czy nawet Ira.. A tak w ogóle to dodam jeszcze, że najczęściej odnajduję naprawdę fajne nuty podczas przekopywania youtube'a w poszukiwaniu fandomowych filmików z różnych seriali i filmów, polecam spróbować! :)

3. Którą lekturę szkolną najgorzej wspominasz? 
Naprawdę nie wiem jak to się stało ale moją najgorszą lekturą była.. "Chatka Puchatka". Trochę to dziwne, przecież wszyscy lubią Kubusia powiecie. No to jestem wyjątkiem, po prostu nie mogłam tego przeczytać. Było to w podstawówce, więc może teraz poszłoby mi lepiej ale naprawdę wtedy wydawało mi się to czymś okropnym. O ile "Anię z Zielonego Wzgórza" czy "Dzieci z Bullerbyn" czytałam po kilka razy o tyle w przypadku przygód żółtego misia nie mogłam zmusić się do przeczytania choćby kilku rozdziałów. Była to jedyna lektura, której nie przeczytałam. Wiem, wstyd, ale cóż, trudno ;)


4. Najładniejszy tytuł książki to...
... to nie mam pojęcia. Trudne pytanie, nigdy nie zastanawiałam się nad wyglądem tytułów ;) Może "Meybe Someday"? Chyba najbardziej mi się podoba.

5. Ulubiony i najbardziej znienawidzony przedmiot w szkole? 

Ulubiony to oczywiście język polski i historia. Przynajmniej dotychczas tak było, zobaczymy co będzie dalej. A znienawidzonych jest duuużo, aż nie wiem co wybrać :D Chyba wf (wiem, co myślicie!) no i matematyka a na trzecim miejscu geografia.

6. Jeśli mogłabyś nagle zyskać jakąś magiczną moc, byłaby to... 

Kontrola umysłu! Lub coś w tym stylu. Zawsze marzyłam o tym, by móc sprawdzić co myślą inni ludzi lub manipulować ich działaniami! :D Nie przestraszcie się, proszę, to tylko takie fantazje.


7. Jak zaczęła się twoją przygoda z czytaniem? 
Hmm.. Sama nie wiem. Od zawsze lubiłam czytać, w podstawówce nie było wielkiego wyboru, więc tak na poważnie zaczęłam czytać dopiero w gimnazjum a konkretnie kiedy natrafiłam na "Akademię Wampirów" ♥

8. Jeśli musiałabyś jeść tylko jedno danie do końca życia, byłoby to...
Zdecydowanie sałatka z kurczakiem, no ewentualnie pierogi ♥ Po prostu uwielbiam. Były dni kiedy nie jadłam nic innego :D 


9. Gdybyś mogła zmienić zakończenie (albo fragment) jakiejś książki, co byś zmodyfikowała i, przede wszystkim, która książka by to była?
Myślę, że  raczej nic bym nie zmieniała bo moim zdaniem po takiej zmianie to już nie jest ta sama książka. Traci jakąś cześć swojego charakteru.

10. 
 Z jakim książkowym bohaterem umówiłabyś się na spotkanie?
To zależy. Jeśli miałoby to być spotkanie w sensie randka to mam trzy miejsca:
1. Damon Salvatore ♥
2. Dymir Bielikov
3. Daemon Black
4. Siergiej Tardeov
5. Adrian Iwaszkov
6. Ren z Klątwy Tygrysa 

Natomiast jeśli to miałoby być czysto przyjacielskie spotkanie to dodałabym tylko Rose Hathaway.

11. 
Gdybyś mogła zmienić się w jakąś magiczną istotę, to stałabyś się...
To raczej nie jest moje marzenie ale ewentualnie mogłabym być feniksem! Ha! :D 



Pytania od Zaczytanej Karoliny

1. 
Która książka posiada twoim zdaniem najpiękniejszą okładkę?
Jak na dotąd książka a najładniejszą okładką to "Przypadki Callie i Kaydena" oraz "Zmyślona".

2. 
 Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki?
Muszę przyznać, że nie mam swojego ulubionego. Czytam przeróżne gatunki, wyjątkiem jest si-fi i powieści historyczne. To raczej nie moja bajka. Ale z przyjemnością zatapiam się w fantastyce jak również w kryminałach.

3. 
Wolisz e-booki, czy tradycyjne książki?
Zdecydowanie tradycyjne książki. E-booki czytam tylko w razie konieczności, czyli mniej więcej raz na kilka miesięcy. NA szczęście. Jakoś nie mam cierpliwości do e-booków. Normalną książkę można potrzymać w dłoni, wchłonąć jej zapach. Nacieszyć oko piękna (na ogół) okładką i postawić na półce. No a e-book.. tylko przeczytać. A że mam wadę wzroku i dużo czasu spędzam przed komputerem to takie wynalazki raczej mi nie pomagają.

4. 
Wolisz e-booki, czy tradycyjne książki?
Zależy czy mówimy o wszystkich czy tylko o powieściach, nie licząc tych pozycji z nagród szkolnych czy coś. Nawet nie mam wszystkich w pokoju, więc podam liczbę tych, które aktualnie znajdują się na moich półkach. 68 :)

5. 
Jaką książę mi polecasz?
1. Akademia Wampirów" Richelle Mead ♥ po prostu MUST READ!
2. Seria "Lux" Jennifer L. Armentrout
3. "Plan" Patrycja Gryciuk

6. Bohater książkowy, którego najmniej lubisz?
Stefano Salvatore i jego wieczne użalanie się nad sobą. To samo tyczy się Bradina z "Ostatniej Spowiedzi", wybaczcie mi ale ja po prostu nie trawie takich ludzi zarówno w książkach jak i w realnym życiu.

7. Co wolisz film, czy serial oparty na książce?

Zdecydowanie serial. Niby film na wielkim ekranie jest większym osiągnięciem ale jednak trwa zbyt krótko. Kiedy jest serial to nie rozstajemy się z naszymi ulubionymi bohaterami tak szybko jak w przypadku ekranizacji.


8. Jaki jest twój ulubiony film?

Jak zwykle nie mogę się zdecydować na jeden.
1. Mój przyjaciel Hachiko.
2. Kosmiczny mecz.
3. Diabeł ubiera się u Prady. 
4. Kac Vegas.
5. Kobieta kot. 

Tak, wiem, mam dziwny gust co do filmów. Ale tłumaczę to tym, że teraz raczej niezbyt dużo ich oglądam, wolę seriale, więc np. "Kosmiczny Mecz" czy "Kobieta Kot" to taki sentyment z dzieciństwa. :)

9. Czym się zajmujesz w wolnym czasie ? (oprócz czytania).
Oczywiście oglądam miliony seriali min. Dr. House, TVD, PLL, Revenge i wiele innych. Nałogowo gram w TheSims. Trochę ostatnio zainteresowałam się fotografią ale na razie nie wiem jeszcze jak z tym będzie dalej.

10. Określ siebie jednym słowem (jeśli to możliwe).
No jednym słowem to nie bardzo ale ograniczę się do trzech. Oczywiście oprócz tego pierwszego reszta została dodana przez moich przyjaciół, więc osobiście nie wiem do końca skąd im się to wzięło.. ;) 

  • arogancka 
  • szczera do bólu 
  • silna (w psychicznym tego słowa znaczeniu) 
11. Wolisz kawę czy herbatę?

I to jest pytanie, na które czekałam. Oczywiście, że kawę. Kto woli herbatę?! No dobra, znam takie osoby ale.. dlaczego?! Kawa jest taka pyszna. Polecam spróbować!


Bardzo dziękuję dziewczynom za możliwość odpowiedzi na tak ciekawe pytania. Mam nadzieję, że nie przeraziłam Was niektórymi rzeczami. A tak w ogóle to zauważyłam, że w tym poście co chwila wracał wątek "Akademii Wampirów".. chcę tylko powiedzieć, że to dlatego, że jest to moja ukochana książka. Nie mogłabym tu wpisać nic innego. Wiem, że wampiryzm nie jest teraz zbyt popularnym tematem ale jeśli jeszcze nie czytaliście tej książki to nie wiem.. chyba będzie foch. Tak! Czytać i to już bo się obrażę! :D A tak poważnie to jest to naprawdę świetna lektura tylko, że niektóre osoby obejrzały najpierw film i teraz myślą, że książka też taka jest..

Także teraz ja chciałabym podzielić się z Wami tym wyróżnieniem i zgodnie z zasadami muszę wybrać 11 osób, które moim zdaniem na to zasługują, oczywiście z tych nieco mniej znanych blogerów.
Oto lista, zpraszam do zabawy:
1. 
My life in bookland
2.Złodziejka Książek
3. Zrecenzujemy
4. Zakładka do przyszłości
5. Książkomania
6. Iza Reads
7. Dominika Szałomska
8. Przegląd Czytelniczy
9. Przeczytane... Napisane...
10. My books My life
11. Książkopatia

Moje pytania:
1. Co byś zrobiła gdyby na Twojej ulubionej książce siedział ogromny pająk i za żadne skarby nie chciał zejść? Zabiłabyś na książce?
2. Masz swoje ulubione kreskówki z dzieciństwa? Jeśli tak to jakie?
3. Chciałabyś kiedykolwiek napisać własną książkę?
4. Twoje ulubione perfumy?
5. Zakochałaś się kiedyś w bohaterze jakiejś książki? Kto to był ?
6. Jaki jest Twój najlepszy przyjaciel?
7. Top 5 najlepszy piosenek ostatnich tygodni na Twojej playliście?
8. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
9. O czym myślisz gdy zasypiasz?
10. Co byś zrobiła gdyby w Twoim mieście panowała epidemia a w księgarni obok oddawali Twoje ulubione pozycje za darmo?
11. Co myślisz o anonimowych blogerach?

BONUSOWE PYTANIE: 3 książki, które jesteś w stanie mi polecić? :D
Mam nadzieję, że znajdziecie czas by odpowiedzieć, powodzenia! :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.