niedziela, 2 sierpnia 2015

Podsumowanie miesiąca #Lipiec





Bardzo się cieszę, że lipiec był miesiącem, który dał mi trochę wytchnienia i pozwolił tymczasowo nadrobić zaległości. Zapraszam na podsumowanie całej pracy. :) 


Uważam, że pierwsza połowa wakacji była bardzo owocna, ponieważ: 

  • Miałam czas na to aby przeczytać 7 książek, czyli 2358 stron, co daje tylko 76 stron dziennie. Jak dla mnie to trochę mało, więc w sierpniu muszę się bardziej postarać. :) 

  • To właśnie w lipcu dowiedziałam się, że zostałam przyjęta do mojej wymarzonej szkoły! 

  • Udało mi się dopracować wygląd bloga i w końcu efekt jest według mnie zadowalający. 
  • Szczęśliwie i trochę niespodziewanie zostałam zwycięzcą w instagramowym konkursie, gdzie do wygrania była książka - niespodzianka. Jeszcze do mnie nie dotarła, więc czekam z niecierpliwością! 
  • W głowie mam masę nowych pomysłów dotyczących bloga, z których większość zamierzam wprowadzić w życie jeszcze na wakacjach. 

Przeczytane w lipcu: 
7. "Butik na Astor Place" - recenzja już wkrótce na blogu 


Co jeszcze mogliście przegapić w lipcu? 



Dodatkowo: 
- łącznie 512 polubień na Fb
- łącznie 18 obserwatorów 
- łączna liczba wyświetleń: 3 727 

Może zauważyliście, że w menu bloga znajduje się zakładka "Ekranizacje". Jeszcze nic tam nie ma ale chciałabym już teraz podzielić się z Wami nowinkami. Otóż stwierdziłam, że recenzję książek to trochę mało i postanowiłam wprowadzić także recenzje różnych filmów, nie zawsze będą to książkowe ekranizacje. Mam nadzieję, że pomysł się podoba. Dajcie znać co o tym myślicie ;) 

Niestety stosik wakacyjny nie był zbyt praktyczny o czym wspominałam już na fb. Zdecydowała, że to był pierwszy i ostatni tego typu stosik w historii tego bloga, ponieważ jako, że ja ciągle zmieniam zdanie, książki też się zmieniają. Nie mogę zaplanować co akurat będę miała ochotę przeczytać w danym czasie. Mam nadzieję, że rozumiecie moją postawę. A tak w ogóle to co sądzicie o stosikowych postach? Lubicie? Dodajecie? :) Dziękuję wszystkim za to, że jesteście ze mną kolejny miesiąc! 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.