środa, 1 lipca 2015

Podsumowanie miesiąca #Czerwiec




I tak oto mijał nam kolejny wspólny miesiąc! :) 
Mieliście mnie do dyspozycji także w czerwcu, choć przez zamieszanie związane z końcem gimnazjum miałam raczej mało czasu na czytanie. Mam nadzieję, że wakacje będą czasem, który pozwoli mi nadrobić zaległości. Trzymajcie kciuki! 




Przeczytane w czerwcu: 

4. Pretty Little Liars/Słodkie kłamstewka I,II,III - recenzja wkrótce. 




Co jeszcze mogliście przegapić? 



Dodatkowo: 

- łącznie 501 polubień na fb 
- łącznie 14 obserwatorów 
- łączna liczba wyświetleń: 2 819 

Dziękuję wszystkim czytelnikom za każdy komentarz i like. Wasze zdanie dużo dla mnie znaczy, więc wypowiadajcie się jak najczęściej. :) 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.