czwartek, 18 czerwca 2015

Liebster Blog Awards





Ostatnio przeczytałam w jednym z komentarzy, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Bardzo dziękuję autorce bloga Przeczytaj, zakochaj się... :) 



A oto pytania dla mnie:
 

1. 
Twoja ulubiona książka?  
  Oczywiście moją ulubioną książką jest "Akademia Wampirów" Richelle Mead, o której jeszcze usłyszycie. Niby to już takie oklepane te wampiry, ale tę pozycję odnalazłam już dawno i zakochałam się. ♥ To historia o dwóch przyjaciółkach Rose i Lissie, które łączy specjalna więź. Nie zabrakło tam też miejsca na wspaniały romantyczny wątek z Rose i jej mentorem Dymitrem w roli głównej. Cała seria składa się z 6 części także nie potrafię wybrać pomiędzy nimi :) 
2. Ulubiony bohater?
Początkowo myślałam, że chodzi o bohatera książkowego ale po przeczytaniu dalszych pytań doszłam do wniosku, że jednak chodzi o takiego zwykłego bohatera. 'Zwykłego bohatera" taak. Wracając do pytania; nie za bardzo interesuje się takimi tematami więc raczej nie mam ulubionego bohatera. 


3. Biała czy czarna czekolada?

Zdecydowanie czarna czekolada! A tak przy okazji, czy tylko mi te kostki w Rummikubie przypominają białą czekoladę jak są odwórcone? 
4. Wolisz kupować książki czy raczej wypożyczać?
Oczywiście, że wolę kupować książki, bo wiadomo, najlepiej mieć książkę na własność, kiedy możesz ją czytać kiedy chcesz i jak długo chcesz oraz masz gwarancję, że książce nic się nie stanie. Niestety nie zawsze mam możliwość kupowania wszystkich wymarzonych pozycji, więc wtedy odwiedzam bibliotekę. 

5. Czy masz ulubione miejsce do czytania?
Raczej nie. Bo tak naprawdę mogę czytać wszędzie nawet gdy jest głośno, po prostu się wyłączam. Jedyny warunek jaki musi być spełniony to coś wygodnego do siedzenia. 

6. Ulubiony polski autor?
W sumie to łatwy wybór, ponieważ wolę autorów zagranicznych ale jeśli już mam wybierać to będzie to Remigiusz Mróz. Pisze on wspaniałe kryminały, polecam wszystkim, którzy jeszcze o nim nie słyszeli.

7. Ulubiony zagraniczny autor?
Naprawdę? Teraz to dopiero mam problem.. Jak tu wybrać wśród tylu wspaniałych ludzi?! Okey, po namyślę zdecydowałam, że jest to kochana Richelle Mead, która napisała nie tylko wspomnianą już "Akademię Wampirów" ale też wiele innych świetnych pozycji, niestety większość z nich nie jest przetłumaczona na język polski.

8. Ulubiony bohater książkowy? Strasznie się wacham. Miałam napisać, że moim ulubionym książkowym bohaterem a raczej bohaterką jest Rose Hathaway z "Akademii" ale stwierdziłam, że już będzie tego za dużo i zdecydowałam się na.. kolejnego wampira. No nie wiem dlaczego akurat temat wampirów cały czas się tu przewija, wybaczcie. :) Także moim ukochanym wampirem jest DAMON SALVATORE! Tak! Przyznam szczerze, że kiedyś wcale nie chciałam czytać "Pamiętników Wampirów" ale był pewnien okres kiedy nie miałam co czytać i nie potrafiłam się zdecydować na nic konkretnego, więc moja koleżanka postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce, no i tak zaczęła się moja przygoda z przystojnym Damonem ♥ Stwierdziłam, że jest on moją książkową bratnią duszą z czym kilka osób się zgadza... 


9. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Wszystkich zainteresowanych odpowiedzią zapraszam do zakładki 'O mnie' :) 


10. W skali od 1 do 10 określ swoją szybkość czytania.
Tak się składa, że dzisiaj mierzyłyśmy sobie z koleżanką czas czytania jednej strony. Myślę, że moje tempo jest raczej szybkie - jedna strona przeczytana w 42 sekundy. Także ocedniam moje czytanie na 8 ;) 




Jeśli chcecie jeszcze coś wiedzieć to piszcie w komentarzach :) 


Nominuję: 
1.Book Time...
2.Zajkowska czyta
3.Piżama w koty
4. Czytam, oglądam, recenzuję
5.
 Biegnij ze mną


I moje pytania dla Was: 
1. Grasz w gry komputerowe?
2. Dlaczego akurat taka nazwa bloga?
3. Masz jakieś domowe zwierzątko?
4. Najlepsza książka jaką przeczytałaś w 2015?
5. Ulubiona piosenka?
6. Najgrubsza książka jakąs przeczytałaś?
7. Wygrałaś coś kiedyś?
8. Ulubiony serial?
9. W jakich okolicznościach masz problemy z zasypianiem?
10. Co w ogóle sądzisz o 'Liebster Blog Award'? :)
11. Ile książek w tygodniu potrafisz przeczytać? 


Jesli zdecydujecie się odpowiedzieć na powyższe pytania to dajcie znać w komentarzu, z pewnością przeczytam Wasze odpowiedzi! POWODZENIA!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.