wtorek, 9 lutego 2016

TO BE CONTINUED...

Witajcie po kolejnej dłuższej przerwie. 
Widzę, że już coraz więcej osób powoli opuszcza bloga i wcale się nie dziwię. Sama po sobie wiem, że strasznie go zaniedbałam i nie będę się usprawiedliwiać. Choć duże znaczenie ma to, że mam teraz bardzo mało czasu ze względu na szkołę i inne obowiązki to tym bardziej kiedy już mam czas wolny nawet nie chce mi się myśleć, że mam coś do zrobienia. Dlatego podjęłam decyzję i nie kryję, że była ona trudna ale stwierdziłam, że takie oszukiwanie Was i samej siebie nie ma większego sensu. Otóż postanowiłam zamknąć bloga. Tak, pewnie teraz posypią się komentarze w stylu, że jestem jak większość bo mi się nie chce itd. Nie będę z tym walczyć, piszcie co chcecie. Nie mówię, że blog będzie już ogólnie zamknięty, kto wie, może jeszcze kiedyś tu wrócę. Na razie jednak postanowiłam zrobić przerwę. Żal mi odchodzić bo blogowanie dawało mi dużą przyjemność i satysfakcję ale teraz w moim życiu bardzo wiele się zmieniło i mam trochę inne priorytety niż dawniej. Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję. Dziękuję wszystkim za to, że mnie wspierali i mówię; do zobaczenia, bo mam nadzieję kiedyś do Was powrócić! Trzymajcie się ciepło! :) 

PS. Chciałam wspomnieć, że fanpage na FB i profil na Instagramie nadal będą funkcjonować, więc jeśli będziecie mieli ochotę to serdecznie zapraszam. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.