sobota, 9 stycznia 2016

Czytelnicze rozpoczęcie roku



.

Witam Was, kochani, w pierwszym poście w nowym roku. Jak się pewnie domyślacie, odkąd poszłam do nowej szkoły nie mam zbyt wiele czasu na czytanie ale staram się jak mogę i jednym z moich postanowień jest nadrobienie zaległości książkowych. Mam nadzieję, że mi się to uda i blog znowu będzie tętnił życiem. A tymczasem.. Nie mam tak naprawdę żadnych ciekawych propozycji do czytania w styczniu. I tutaj wkraczacie Wy! Tak, Wy! Jeśli macie na oku coś fajnego lub czytaliście ostatnio coś co mogłoby mi się spodobać to piszcie w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna, a jeśli propozycji będzie dużo to stworzona będzie cała lista książek na 2016 rok. Taki TBR 2016 :) Czekam z niecierpliwością na komentarze. Dodatkowo szykujcie się na recenzję już w przyszłym tygodniu. Pierwszą w tym roku! :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.