poniedziałek, 28 grudnia 2015

Tajemnica mojego zaginięcia

.

Witam po bardzo długiej nieobecności! :) 
Z tego miejsca chciałam serdecznie przeprosić wszystkich moich czytelników, których niestety opuściłam. Dlaczego? To już bardziej skomplikowana historia; w moim życiu nagromadziło się wiele ważnych spraw i choć jedną z nich  był blog to jednak okazało się, że musiałam poświęcić trochę czasu tym najważniejszym.. Przykro mi z tego powodu, że zaniedbałam wpisy na blogu ale inaczej po prostu nie mogłam zrobić. Z okazji tego, że zbliża się Nowy Rok, mam nadzieję wrócić do Was, kochani z nową energią i tym razem posty będą pojawiać się regularnie. Liczę, że jeszcze nie zniechęciliście się na tyle by opuścić Hope In Books i dalej będziecie tu zaglądać, czekajcie z niecierpliwością a nie pożałujecie. :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.