niedziela, 29 listopada 2015

Podsumowanie miesiąca #Listopad


.

Hej! Piszę ten post korzystając z odrobiny wolnego czasu co ostatnio nie zdarza mi się zbyt często. Dodatkowo włączyła mi się jakaś blokada i nawet nie chce mi się sięgać po żadne książki bo po powrocie do domu marzę już tylko o położeniu się do łóżka.. Także mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego, że na blogu pojawia się wręcz znikoma liczba recenzji bo w grudniu zamierzam nadrobić trochę zaległości. :) 

Listopad nie zalicza się do szczególnie udanych miesięcy ale nie było najgorzej. 


Co dobrego w listopadzie?
1.
Udało mi się w końcu napisać recenzję "Planu" :) 
2. Jestem dużo do przodu w moim życiu prywatnym i mam nadzieję, że będzie tylko lepiej. 


Przeczytane w listopadzie: 
1. "Ocalenie Callie i Kaydena" - recenzja wkrótce na blogu 
2. "Ania z Zielonego Wzgórza" ( nie wiem jak mam to tłumaczyć bo czytałam tą książkę już kilkakrotnie ale bardzo lubię czasami do niej wracać).
Co jeszcze mogliście przegapić? 
Dodatkowo: 
- łącznie 543 polubienia na fb 
- łącznie 27 obserwatorów 
- łączna liczba wyświetleń w miesiącu: 271
- łączna liczba wyświetleń ogółem: 5 661 

Tak właśnie wyglądał nasz wspólny listopad. Teraz trzeba się zmobilizować i wrócić do książek, a na pewno trzeba przestać chorować.. Już tylko trochę ponad 3 tygodnie do świąt.. To jak? Damy radę? :D 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.