niedziela, 5 lipca 2015

Wakacyjny stosik #1



Oto pierwszy w historii tego bloga post stosikowy. Dlaczego? Ponieważ jakoś nie widzę sensu w comiesięcznym publikowaniu list książek, które chcę przeczytać.. No bo początkowo wydaje mi się, że dam radę wszystko ogarnąć ale z czasem pojawiają się dodatkowe obowiązki i bywa, e mi się to nie udaje. I co dalej? Czytelnicy myślą, że nie dotrzymuje słowa itd. Dlatego nie jestem przekonana do stosików ale myślę, że skoro są wakacje to mogę spróbować, może się uda :) 

Oto książki, które mam nadzieję, uda mi się przeczytać w lipcu, trzymajcie kciuki. 

1. "Eleonora i Park"
2. "If I Stay" 
3. "Wróć jeśli pamiętasz"
4. "Kim byłbym bez ciebie?" 
5. "Losing Hope" 
6. "Mechaniczny książę"
7. "Mechaniczna księżniczka" 



Oczywiście raczej nie będę czytała w takiej kolejności w jakiej podałam bo już teraz jestem pod koniec "Losing Hope" także.. Wkrótce dojdzie też jeszcze jedna książka ale nie mam jej na zdjęciu, ponieważ dopiero ją zamówiłam i tak sobie pomyślałam, że to będzie niespodzianka, taki bonus. :) Trzymajcie mocno kciuki bo już mam przygotowane książki na kolejny miesiąc :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.