środa, 19 sierpnia 2015

The Name Game Book Tag







Witam wszystkich czytelników i dzisiaj zamiast na recenzję, zapraszam na The Name Game Book Tag, do którego zostałam nominowana przez Emilię z bloga Przeczytaj, zakochaj się... za co serdecznie dziękuję. Ogólnie zabawa polega na tym żeby do liter składających się na Twoje imię dopisać po jednym tytule książki, która jest dla Ciebie w jakiś sposób ważna. Gotowi? Zaczynajmy! 


ANGELIKA 



A - Oczywiście "Akademia Wampirów" ♥ Chyba nie muszę nic dodawać, po prostu kocham tę książkę! Romitri <3 Od tej serii zaczęła się chyba tak na poważnie moja przygoda z czytelnictwem dlatego kłaniam się w pas Richelle Mead. 
N - "Nigdy, przenigdy" Sara Shepard. Nie mogło tutaj zabraknąć chociaż jednego tomu z kolejnej świetnej serii autorki "Słodkich Kłamstewek". Mieszanka komedii i kryminału w fantastycznym wydaniu. 

G - Zdecydowanie "Girl Online". Czytałam tę książkę jakoś niedawno i jeśli mieliście okazję zobaczyć recenzję to wiecie, o co chodzi :) 

E - No cóż, tutaj jedyne co mi pasuje to "Elita" ale nie z serii "Rywalki". Nie dlatego, że historia Americi mi się nie podoba, bo jestem fanką książek Kiery Cass no ale to po prostu młodzieżówki, które nie kojarzą mi się jako książki ważne dla mnie. Niestety czytałam tą książkę tak dawno, że nie pamiętam autora a nie mogę jej znaleźć w internecie :/ W każdym razie na jej podstawie został nakręcony świetny film. Nie będę nic podpowiadać, najlepiej jak sami obejrzycie, świetna komedia o nastolatkach ;) 

L - Kompletnie nie mam pojęcia co tu napisać. Może "Latarnik"? Chyba wszyscy wiedzą o co chodzi. Dla mnie ta historia była piękna, zwłaszcza ze względu na to, że wspaniale została w niej podkreślona miłość do ojczyzny, do ojczystego języka w książkach.  

I - "I wciąż ją kocham" Nicholasa Sparksa. Już kiedyś pisałam, że go uwielbiam a jeszcze bardziej jego książki, choć według mnie są pisane bardzo schematycznie. Ale mają to "coś" w sobie i za to je kocham. 

K - I tutaj miałam problem, ale nie dlatego, że nie wiedziałam co wpisać tylko dlatego, że nie mogłam się zdecydować. Jednak mój wybór padł na wzruszającą, ponad czasową książkę, która dogłębnie mnie poruszyła - "Kamienie na szaniec". Jestem wdzięczna mojemu nauczycielowi od języka polskiego, że zmuszał nas do czytania, tylko zachęcał a ja jednak zdecydowałam się na lekturę. 

A - Skoro miały się tu znaleźć książki, które w jakiś sposób są dla mnie ważne to nie może tutaj zabraknąć "Ani z Zielonego Wzgórza". Wiem, wiem. Większość z Was teraz zapyta; "WHAT?!" No ale tak. Czytałam tę książkę kilka razy i zawsze świetnie się przy tym bawiłam. Ania jest cudowną bohaterką, którą nieraz wspominam a kiedy byłam młodsza lubiłam się do niej porównywać.. Teraz nie robię tego tak chętnie ale mam taki sentyment do książek Lucy Maud Montgomery. 


No i to by było na tyle. Początkowo myślałam, że będzie łatwiej a kiedy zabrałam się za pisanie tego posta moją pierwszą myślą było: "Po co mi takie skomplikowane imię?!" ;) Ale udało mi się znaleźć odpowiednie tytuły i oto jest wyczekiwana odpowiedź na nominację. Natomiast ja do zabawy zapraszam: 

1. Upolowane stronice...
2. room6277
3. czytam-oglądam-recenzuje

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.