środa, 26 sierpnia 2015

Serialowo.









.


Seriale. Jak wiecie (lub nie wiecie?) od jakiegoś czasu chciałam zapoczątkować na blogu coś w stylu recenzji różnych seriali. Większości z Was spodobał się ten pomysł, dlatego postanowiłam wprowadzić mój plan w życie. Pierwszy post powinien pojawić się już w piątek. Jeśli macie jakieś propozycje, o jakich serialach chcielibyście poczytać to bardzo proszę o komentarze. Mam nadzieję, że wszystko będzie tak jak sobie zaplanowałam; posty związane z tematem powinny pojawiać się w każdy piątek o 20.00. Wymyśliłam też, że będę poświęcać jednemu serialowi cały miesiąc, tzn. posty będą się ukazywały co tydzień a w każdym z nich będzie coś innego, np. opis fabuły, potem bohaterowie, ocena itd. 


Teraz mam dla Was listę pozycji, którymi zamierzam się z Wami podzielić, oczywiście nie są to wszystkie propozycje, ale jeśli coś wpadnie Wam w oko to napiszcie w komentarzu a z pewnością wybrany serial pójdzie "na pierwszy ogień" :) 

1. "Revenge/Zemsta" 
2. "Girls" 
3. "Pretty Little Liars" 
4. "The Lying Game" 
5. "The Vampire Diaries" 

Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Z niecierpliwością czekam na Wasze opinie! Miłego dnia! :) A już w niedzielę recenzja "Fangirl"! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.