niedziela, 10 maja 2015

"Hopeless" Colleen Hoover




TYTUŁ: "HOPELESS"

AUTOR: COLLEEN HOOVER

ROK WYDANIA: 2014

WYDAWNICTWO: Otwarte
ILOŚĆ STRON: 424



"Hopeless" opowiada bardzo dramatyczną historię dwojga nastolatków. Sky oraz Holdera. Spotykają się przypadkowo i od razu przypadają sobie do gustu. Z czasem coraz bardziej się do siebie zbliżają ale tak naprawdę nie wiedzą co czai się za ich przeszłością... Kiedy prawda w końcu wychodzi na jaw sytuacja staje się coraz bardziej dramatyczna. Nic nie jest takim jak się wydawało..



Książka ta zasługuje na swoją sławę. Piękna i przejmująca opowieść nie pozwala oderwać się od czytania. Do tego dochodzi jeszcze świetny sposób pisania i oczywiście śliczna okładka, na którą mogłabym patrzeć cały dzień. Muszę przyznać, że autorka wykonała świetną robotę i dzięki tej pozycji naprawdę zaczęłam inaczej patrzeć na innych. Mimo wszystkich strasznych rzeczy jakie przeszła główna bohaterka, nie poddaje się i nic nie jest w stanie całkowicie jej załamać. Bardzo podobała mi się taka jej postawa ale myślę, że była trochę zbyt obojętna na wszystko co się wokół niej działo. Choć w sumie nie mi to oceniać, nie wiem w jaki sposób ja bym się zachowywała w takim przypadku. Książka wciągnęła mnie całkowicie i do tej pory czuje towarzyszące czytaniu emocje. Podziwiam z całego serca autorkę, gdyż jestem pewna, iż ja na jej miejscu nie potrafiłabym napisać tak poruszających rzeczy na temat tego co działo się w fabule książki. Minusem było dla mnie rozłożenie akcji, gdyż do połowy działo się bardzo mało a potem wszystko zaczęło lecieć jak szalone. Ale to bardzo mały minus za cenę takich emocji. Bardzo wszystkim polecam ale radzę psychicznie przygotować się na spotkanie ze Sky i Holderem. 

OCENA: 6/6

2 komentarze :

  1. Czytałam i niespecjalnie mnie porwało. Ale planuję przeczytać jeszcze raz by dać jeszcze jedną szansę. Może to ja coś nieuważnie przeleciałam wzrokiem xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że początkowo też miałam podobne odczucia ale z czasem akcja się rozkręciła i niesamowicie się wciągnęłam :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.