środa, 4 marca 2015

10 inspirujących cytatów



Jakie cytaty mnie inspirują? Jakie są warte Waszej uwagi? Zapraszam do lektury. 




1. "Zależy mi na tobie, Damonie. Dlatego właśnie muszę pozwolić ci odejść."  - "Pamiętniki Wampirów" Elena Gilbert





2.  " - Powodzenia! Nie chcę cię martwić, ale życie nigdy nie jest proste. Jest porąbane, a potem się umiera." - "Coś do stracenia" 





3.  "Spędzasz całe swoje życie w labiryncie, zastanawiając się, jak któregoś dnia z niego uciekniesz i jakie to niesamowite będzie uczucie, wmawiając sobie, że przyszłość pomagaci przetrwać, ale nigdy tego nie robisz. Wykorzystujesz przyszłość, aby uciec od teraźniejszości. 


4. "Spojrzałam mu w oczy.



– Zawsze będę cię kochać – szepnęłam, po czym wbiłam ostrze w jego pierś. Nie wymierzyłam doskonale precyzyjnego ciosu, on sam pewnie zrobiłby to lepiej. Starałam się uderzyć jak najgłębiej, dosięgnąć serca, ale nie byłam pewna, czy dam radę.

Dymitr przestał walczyć. Patrzył na mnie z niedowierzaniem, otworzył usta, prawie się uśmiechnął, chociaż widziałam ból na jego twarzy.

– Ja powinienem był to powiedzieć.. – wyszeptał.
Tak brzmiały jego ostatnie słowa." - "Akademia Wampirów" 



5. "Prawdziwa miłość oznacza,że zależy ci na szczęściu drugiego człowieka bardziej niż na własnym, bez względu na to, przed jak bolesnymi wyborami stajesz." - "I wciąż ją kocham" 



6. "Uświadamiam sobie nagle, że umieranie jest proste. To życie jest trudne." - "Jeśli zostanę" 


7. "Człowiek musi cierpieć, bo inaczej nigdy nie nauczy się doceniać szczęścia. Radość i cierpienie to dwie połówki tego samego jabłka." - "Wszystko, tylko nie mięta" 







8. "Nadzieja bierze mnie w ramiona i trzyma w swoich objęciach, ociera mi łzy i mówi, że dziś, jutro, za dwa dni wszystko będzie dobrze, a ja jestem na tyle szalona, że ośmielam się w to wierzyć." - "Dotyk Julii" 



9. - Na pustyni jest się trochę samotnym.  
   - Równie samotnym jest się wśród ludzi." - "Mały książe"



10. "Szczęście sprzyja odważnym." - "Kamienie na szaniec"



A Wy macie swoje ulubione cytaty? Z przyjemnością je przeczytam jeśli dodacie je w komentarzu :) 

4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.