środa, 30 września 2015

Podsumowanie miesiąca #Wrzesień

.

Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na podsumowanie kolejnego wspólnego miesiąca, który no, niestety do najlepszych nie należał ale jakoś daliśmy radę.. ;) 

Co dobrego we wrześniu? 
  • Przeczytałam TYLKO dwie książki.. Niestety stres i nowe obowiązki związane z nową szkołą robią swoje. Na szczęście teraz jest już lepiej, więc mam nadzieję, że w październiku uda mi się nadrobić zaległości. 
  • Udało mi się przeżyć pierwszy miesiąc w nowej szkole bez żadnej jedynki. 
  • Zdobyłam więcej wiedzy i umiejętności związanych z fotografią :) 

Przeczytane we wrześniu: 
1. "450 stron" 
2. "Plan" 



Co jeszcze mogliście przegapić? 
1. "Marzenie Łucji" 
2. Serialowo #2 "Zemsta" 
3. Liebster Blog Award #4 
4. Serialowo #3 "Nie z tego świata" 
5. Podsumowanie miesiąca #Sierpień 


Dodatkowo: 
- 516 polubień na Fb 
- łącznie 26 obserwatorów
- łączna liczba wyświetleń w miesiącu: 477 
- łączna liczba wyświetleń ogółem: 5008

Wrzesień był niestety niezbyt udanym miesiącem, tak jak już pisałam było to skutkiem tego, że musiałam się nieco ogarnąć w nowej szkole, doszły nowe obowiązki, no i nie miałam zbyt wiele czasu. Jednak teraz sytuacja nieco się unormowała i mam nadzieję, że od pażdziernika zacznę znowu regularnie wstawiać posty na bloga. Trzymajcie kciuki!

A teraz taki mały dodatek.. Mój wrzesień na zdjęciach!
Chciałabym się z Wami, kochani podzielić kilkoma fotografiami, może się spodobają. Oczywiście proszę o nie kopiowanie! :)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.