czwartek, 3 września 2015

Podsumowanie miesiąca #Sierpień

.
Ach, ten sierpień.. Cudowny ale krótki, zbyt krótki niestety. W tym miesiącu zdecydowanie brakowało mi czasu na czytanie. Jak w lipcu trochę się poprawiłam tak w sierpniu już nie koniecznie. Ale jednak nie było tak bardzo źle. W końcu mimo, że recenzji nie było wiele to mogliście zastąpić je innymi postami. :) Zapraszam na podsumowanie kolejnego wspólnego miesiąca. 

Co dobrego w sierpniu? 

  • Przeczytałam 5 książek, co daje 2160 stron, czyli ok. 70 stron dziennie. 
  • Rozpoczęłam na blogu od dawna już planowany cykl "Serialowo". 
  • Dobrałam się w końcu do "Fangirl"! :D 
  • Już wkrótce będę mogła się też dobrać do "450 stron" Patrycji Gryciuk. Czekamy na przesyłkę! :) 


    Przeczytane w sierpniu: 

    5. "Marzenie Łucji" - recenzja wkrótce. 


    Co jeszcze mogliście przegapić w sierpniu: 



    Dodatkowo: 
    - łącznie 511 polubień na Fb 
    - łącznie 26 obserwatorów (aż 8 więcej niż w lipcu! :D Dziękuję! I czekam na 30 :D ) 
    - łączna liczba wyświetleń w miesiącu: 643
    - łączna liczba wyświetleń ogółem: 4 556

    Chciałabym bardzo Wam wszystkim podziękować. Za to, że jesteście tu ze mną i zostawiacie miłe słowa. To bardzo motywuje, oczywiście te mniej miłe jeszcze bardziej ale zawsze lepiej zapamiętuje się osoby, które wspierają dobrym słowem. Szczególne pozdrowienia kieruję do pani Izabeli Lemke, która odkąd dołączyła do obserwatorów tego bloga pilnie śledzi każdy post i zostawia takie właśnie miłe słowa. Bardzo dziękuję, że doceniacie moją pracę. Mam nadzieję, że w przyszłości będzie już tylko lepiej! Chciałabym jeszcze tak krótko wspomnieć, że z racji tego, że zaczął się właśnie rok szkolny i jestem teraz w pierwszej klasie liceum to nie będę miała tak wiele czasu dla bloga, więc proszę Was o cierpliwość i wyrozumiałość, bowiem posty mogę pojawiać się nieregularnie. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.