środa, 25 lutego 2015

BLOGOWE WYZWANIE #3





Kontynuujemy wyzwanie? :) Dzisiejszy temat to: 

10 rzeczy, które lubię: 

1. Czytanie, kocham ♥
2. Pić cappucino, nałogowo. 
3. Spanie do południa.
4. Puchate skarpetki.
5. Granie w The Sims, także nałogowo. 
6. Blogowanie.
7. Kolor niebieski.
8. MUZYKĘ!
9. Granie w karty, jeju mam dużo nałogów.. :) 
10. Używać sarkazmu w obecności ludzi, którzy go nie rozumieją. Tak, wiem, to trochę wredne.


 i 10, których nie znoszę


1. Ludzi, którzy myślą, że wiedzą wszystko i że wszystko im wolno. 
2. Matematyki.
3. Zimna, brr. 
4. Wstawać rano.
5. Gdy ktoś mówi mi co mam robić.
6. ŻADNYCH zup. Uraz z dzieciństwa :D
7. Gdy ktoś zwraca mi uwagę za nieodpowiednie zachowanie chociaż sam robi jeszcze gorzej.
8. Tchórzy, którzy boją się stawić czoła życiu. 
9. Gdy ktoś mówi, że nie mam racji.. 
10. Użalania się nad sobą. Powiedzmy szczerze, ludzie, którzy tak robią są strasznymi egoistami. Zdarzyło się im coś złego, okey, mogą być smutni. Ale nie tylko im zdarzają się złe rzeczy, są miliony ludzi na świecie, którzy mimo problemów potrafią jakoś nad sobą zapanować. 


 Musiałam się trochę pozastanawiać nad tą listą, nie jest to takie proste jak się wydaje. Już jutro dalsza część wyzwania! :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.