piątek, 27 lutego 2015

BLOGOWE WYZWANIE #5


Mój typowy dzień. 




            Jak się pewnie domyślacie tematem ostatniego dnia wyzwania jest mój dzień. Nie lubię za bardzo tego typu postów bo z doświadczenia wiem, że czytelnikom nie chce się czytać o tym co jadłam na śniadanie itp. rzeczy. No ale cóż, wyzwanie to wyzwanie :) 

Mój dzień:
1. ZAWSZE zaczynam dzień od filiżanki orzechowego cappucina.
2. Lekkie śniadanie przy oglądaniu kolejnego odcinka serialu, który aktualnie mnie zainteresował.
3. Sprawdzam skrzynką mailową, facebook'a, bloga itd. Wszystko musi być sprawdzone już na początku dnia.
4. Trzeba wykonać obowiązki żeby potem mieć czas dla siebie.
5. Zrobione? No to czytamy..
 

6. Obiad. Mmm, pycha.
7. Spacer lub po prostu wyjście z domu.
8. Okey, teraz czas dla bloga. Robimy zdjęcia, piszemy posty itd. 

9. To może jeszcze poczytamy? Albo nie, pograjmy w Simsy.
10. Na koniec wszystkie te rzeczy, o których zapomniałam. :)
Tak wygląda mój typowy dzień. Raczej nie jest zbyt interesujący dlatego tak nie lubię czytać ani pisać takich postów.. Dzisiaj zakończyłam wyzwanie i chyba się z tego cieszę bo mogę teraz zająć się zaległymi recenzjami. Dzisiaj jako, że mamy piątek dodam recenzję kryminału. Jakiego? Dowiecie się już wkrótce. Tylko zaglądajcie na bloga. :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.