piątek, 20 lutego 2015

Koniec tygodnia z kryminałem.




Witam ponownie wszystkich, którzy trafili na mojego bloga. Dzisiaj pomyślałam, że trzeba czymś urozmaicić moje posty, stronę i itd. No i wymyśliłam! :) Postanowiłam, że w każdy piątek zrobimy sobie "Krymialny Piątek".. Na czym to będzie polegać? A no na tym, że w każdy piątek będę zamieszczać na blogu recenzję jakiejś książki kryminalnej. Zaczynamy już za tydzień. Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje co do książek zamieszczajcie je w komentarzach. Jeśli tylko będę miała dostęp do danej pozycji na pewno recenzja znajdzie się na blogu. Podoba wam się taki pomysł? :) 

3 komentarze :

  1. Ja za dużo kryminałów nie czytam, ale to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja też nie ale chciałam spróbować czegoś nowego bo ostatnio same młodzieżówki się u mnie przewijają :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.