czwartek, 12 lutego 2015

Witam! 
 

Hej wszystkim blogerom i innym. Ostatnio postanowiłam założyć swojego własnego bloga chociaż długo się przed tym wzbraniałam przez wzgląd na to, że wraz z modą blogów cały czas przybywa i nie wiem czy mój nie będzie kolejnym nic nieznaczącym dziełem. Mimo to postanowiłam spróbować, no bo co niby mam do stracenia..? Będzie to blog poświęcony książkom, które uwielbiam i nie wyobrażam sobie bez nich życia. Pewnie niektórzy z Was nie lubią książek więc nie namawiam do odwiedzin ale znajdą się też osoby z taką samą pasją jak ja. Bardzo proszę o trochę zrozumienia na początek bo to mój pierwszy blog prowadzony bardziej n a poważnie i trochę się tym stresuję.. Cóż pozostaje? Życzcie powodzenia, nadchodzę!

                                                                                                                          Angelika 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.