sobota, 14 lutego 2015

"Żyj zdrowo i aktywnie"


Walentynki z Anną Lewandowską ♥






Tytuł: "Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską"

Autor: Anna Lewandowska

Rok wydania: 2014

Wydawca: Burda Publishing Polska

Ilość stron: 250

Ocena: 5/6



 

Jest to jeden z poradników zdrowego żywienia. Zawiera trochę podstawowej wiedzy na temat ruchu i produktów żywieniowych, informacje na temat tego, co i jak robić by czuć się dobrze we własnej skórze. Pani Anna bardzo zmotywowała mnie swoim tekstem do działania i za to jestem ogromnie wdzięczna. W książce znajdują się jej autorskie przepisy oraz kilka przykładowych treningów, plusem są piękne zdjęcia, na których dokładnie widać jak wykonać dane ćwiczenie. Grafika w książce jest po prostu cudowna, czytając cały czas zachwycałam się licznymi fotografiami, dzięki nim dużo bardziej skupiałam się nad danym zagadnieniem poruszanym przez panią Annę. Podsumowując;  po ten poradnik powinny sięgnąć osoby, które nie mają pojęcia jak się za siebie zabrać i wszystko odkładają "na jutro". Znajdziecie tam bardzo dużo motywacji i mam nadzieję, że zainspiruje Was do działania tak samo jak mnie. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.